返金ポリシー

Refund Policy

【Japan】

■返品について

【返品の取扱方法】
商品の交換または返品は原則として受け付けないものと致します。
ただし、例外として商品が不良、ご注文と異なる商品が到着した場合、交換・返品の受付を致します。 返品の条件につきましては下記をご確認下さい。



【交換・返品ができない主なケース】

1. お客様のご都合
2. 商品お受け取り後7日以上経過した商品
3. 事前連絡がないまま商品をご返送された場合

 

*返送方法(商品不良、誤商品発送の場合のみ)
お届けした状態のまま(袋・ケース・商品についているタグなどを同梱して)返送ください。
※ 配送伝票の控えはお手続き終了まで必ず保管してください。



【返品・交換に関する条件】

返品期限は、商品到着後7日間以内に当店にお問い合わせいただいた場合により、当店に通知するものとします。

 

・ご使用後の商品
・タグ・下げ札を取り外されたもの
・商品到着後のシワ・汚れ・匂いがついたもの
・お客様で洗濯・クリーニング・裾直し・修理等をされたもの
・パッケージを破損された場合
・ご使用などによってたばこ・香水などの匂いが付着しているもの
・商品や外箱にお客様が傷・汚れを生じさせてしまったもの
・その他、弊社到着時点で確認後、明らかに使用感があると判断したもの
また、下記項目の場合も、返品・交換はいたしておりません。

1、セット商品、セール商品などの割引商品
2、別商品への交換対応
※対応は同一商品への交換、または在庫がない場合は返金での対応となります。



【良品交換について】

以上のような理由で交換・返品をご希望される場合は、良品交換に限り【返品・交換に関する条件】と送料のご負担【よくある質問/良品交換サービス/良品交換の条件】にて記載されている事項を、了承された場合のみ受け付けております。
※詳しくはHELPページにてご確認ください。

問合せフォームにてご連絡くださいませ。
※ご返送商品が交換に関する条件を満たさない場合、 お客様へ着払いで商品を返送させていただいております。予めご了承ください。



【返金について】
返品商品到着確認後7営業日以内にご指定口座にお振込致します。
 クレジット決済の場合は決済の確定をキャンセルさせていただきます。



【送料について】
上記該当商品の返送による送料は当店が負担させて頂きますので着払い伝票でのご発送をお願い致します。
※良品交換の場合はお客様のご負担となります。



■その他 詳細な情報
よくあるご質問(FAQ)ページをご確認ください。



【OVERSEAS (From Japan to other country)】

Returns
Our policy lasts 30 days. If 30 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.

 

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:
Gift cards
Downloadable software products
Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)
Book with obvious signs of use
CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened
Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error
Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds (if applicable)
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds (if applicable)
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at "info@space-space.com".

Sale items (if applicable)
Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded.

Exchanges (if applicable)
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at "info@space-space.com".

Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and he will find out about your return.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.

If you are shipping an item over $75, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.